Click here:

Thursday, October 7, 2010

KUALA LUMPUR 9/10/10 @ 12 Midnight : Company Dinner di The Garden Mid Valley :Tema Retro...

Hari Sabtu ini sempena nak count down  10/10/2010...Company aku anjurkan lah satu Dinner di The Garden Mid Valley Tema Retro...dah lah aku kerja petang hari sabtu tu... off duty jer selalu dekat jam 9.30 PM...nak bersiap-siap  nak make up lagi...sempat ke aku nak buat semua itu..dah lah kalau tidak pergi kena explanation letter dan di denda bayar  RM60...kalau ikutkan hati memang malas...nak pergi....sebab tidak ada pakaian yang sesuai untuk tema Retro ni...rambut palsu afro( wekkkks).....mana aku nak cari costume ni..dah lah last minute plan...baju pun tidak ada..Nak shopping pun dah tidak sempat sebab dua hari ini kerja petang balik pun dah jam 10 malam....Tengok lah mood aku hari tu...kalu mood baik & wad x busy...aku pergi...kalu busy mmg sori naik lori lah...Baik aku balik rumah tidur lagi bagus....

1 comment:

  1. macam nie la..kalau da busy, mmg terkejar2...masa xde..."kalu busy mmg sori naik lori lah" :D

    ReplyDelete