Click here:

Friday, January 14, 2011

Bermula lah diari aku.."Diet 30hari untuk kurangkan 20kg berat badan"

Bermula hari ini 15 hb  Jan..2011 bermulalah perjalanan aku untuk kembali berdiet mengguruskan lemak-lemak yang berkumpul ini...senang benar aku menambah berat badan...Aku kena belajar kawal pemakanan aku semoga aku dapat mencapai berat 45kg dalam masa 30hari.Diet ini bukan sebab paksaan dari siapa-siapa namun aku sendiri yang dah rasa tidak selesa...rasa berat jer badan aku ini...sudah uniform pun rasa sendat jer...ish3 ketat...x selesa...aku nak kembali kepada berat ideal aku...Tak nak makan malam lg...Tak nak makan fast food minum coke lagi...Aku kena lebih berusaha bersenam demi berat badan yang ideal.Muka dah tembam dalam photo pun tidak cantik...Dah 3 bulan tidak pergi shopping sebab berat dah bertambah...nak heart attack aku dibuat yer tadi tgk berat badan aku...issshhhh...semua ini disebabkan stress hormone pun tidak balance...bila stress mula lah nafsu makan bertambah semua benda nampak sedap...tidak tahan lah macam ini...tensiii dibuatnya.Nak gi gym tidak ada geng...kalau ada best juga...Nak jogging asyik cakap jer pergi tidak juga aku kena wat workout ini...Liana usaha lah jangan tungggu dah jadi Obesity baru nak usaha....Sayangi lah badan anda....

1 comment:

  1. hye .. follow my blog too
    http://nemavilla.blogspot.com/

    anyway camne ea care nk kuruskan badan .. i pon gemok gile dah nie..tp tgk gmba awak..ok jew ...

    ReplyDelete