Click here:

Monday, September 20, 2010

Kad ATM kena Telan Dekat CIMB cawangan PJ State...salah sendiri..

       Padan muka aku! suka sangat  berangan-angan... resit penyata aku amik kad  atm aku tinggal dekat situ..terus jer kuar..mesin alarm tu dah berbunyi-bunyi baru aku nak kejar dah selamat ditelan nya kad ATM aku..aku suruh lah mamat technician yg kebetulan tengah servis machine rosak g amik kad aku  itu untuk aku "suka hati aku jer nak suruh-suruh orang masing-masing ada peraturan....dia cakap ambil esok amik kat kaunter..ish2 geram yer...nasib baik tak masuk gaji lagi kalu dah gaji nangis air mata darah pun tak guna tunggu lah esok apa cerita nya....Nasib baik sume duit aku draw habis..tinggal saki baki jer dalam akaun tu...kalu tidak mahu malam ni aku tidak tido lena..asyik fikir tentang kad bank jer...nangis2.....

6 comments:

  1. my atm card pun pernah kena telan sbb kecuaian sendiri... ralatnya Allah ajer yg tahu walaupun esoknya dah boleh collect balik kat bank tu..

    ReplyDelete
  2. lorhh..nasib dia suro amik esok..nasib duit dah keluar..huhuu

    ReplyDelete
  3. Akhirnya kena wat Kad ATM baru bayar RM12..sb kad lama dah tidak tahu pi mana...

    ReplyDelete