Click here:

Sunday, September 12, 2010

Nuffnang Oh Nuffnang...Iklan di blog hanya muncul setelah jam 0230 am....

     Aku ni orang baru di alam Nuffnang ni.baru nak berjinak-jinak tapi .kadang-kadang aku tertanya-tanya mengapa iklan di blog aku selalu menghilang dan hanya muncul setelah lewat malam atau pun awal pagi sahaja .Mula- mula aku ingat kan di sebabkan kesesakan lalulintas pada blog aku namun begitu rupa-rupanya bukan begitu hanya Nuffnang yang tahu apa masalah yang berlaku.Apa-apa pun sabar saja lah ada sebab lah tu..Whatever!!!

6 comments:

  1. hehehe.. memang pun.. kebanyakan cik nuff keluar tengah2 malam yg time2 orang semua ngah syok layan mimpi.. tp kdng2 ada gak kuar siang ari.. eem.. tnggu je la... hehhe

    ReplyDelete
  2. kalau yg selalu keluar tu ialah blog mendapat buffered Earning (BE). BE mmg diidamkan oleh semua bloggers.. huhuh
    jika tiada BE, masih keluar ttp ikut waktu2 tertentu :)

    ReplyDelete
  3. Nuffnang ni payah sikit sebab tu tak pakai walau ada nuff.Kalau masuk geng klik-klik baru nak dpt. duit(geng bloger)

    ReplyDelete
  4. saya bukan right person nak komen, tapi nanti dia akan stabil balik rasanya, try tengok kat blog2 otai lain ada gak diorang bagi tips pasai ads nih..
    Kuman Entry

    ReplyDelete
  5. Salam..sy pun jadi mcm tue awl2 dulu..tpi t lama2 ok blik...coz iklan tue hak pihak nufnang untuk tarik n letak..

    ReplyDelete
  6. sebab nuff ialah makhluk yang bergerak cergas pada waktu malam..
    macam vampire ah jugak..
    hohoho

    ReplyDelete