Click here:

Thursday, September 23, 2010

Me & my family...miss my family very much!!!!

Ni aku abah ,mak dan  Bittak...masa ni datang melawat mak & abah dekat N.9 jadi pergi melawat sekali kota bersejarah ini...jalan -jalan makan angin...best juga banyak tempat bersejarah dekat sini tapi tempat makan kurang banyak.Kalau nak makan ikan bakar memang banyak...kena pandai pilih tempat tapi kalau tidak kurang sedap.







Ini picture adik bongsu sasha & bittak ..masa beraya last year kot....x bape ingat sgt...












Ini picture aku & adik.....sama tak muka???kak long & adik bongsu....











 Ini picture adik lelaki aku yang no.4   nama dia Ashob...dia ni kuat bergaya penat layan kerenah dia....kalau nak shoping, untuk dia kena ikut selera kalau tidak habis aku kena bebel....nasib baik masa beli kasut untuk dia dulu aku mms jer suka baru beli kalu tidak habis tidak mahu pakai....tapi kalau dia minat habis pakai sampai nak koyak baju tu....










Ni picture adik lelaki aku  & bittak yang kedua Angah @ zul nama glamour dia Zola masa sekolah dulu....dia ni dah berkahwin wife dia dah hamil pun sekejap lagi aku jadi Atey lah...ada anak saudara tidak sabar rasa nya...macam -macam aku nak beli ni untuk anak saudara aku nanti sebab nak tunggu anak sendiri lama lagi ....jadi manja kan anak saudara dulu lah......





Picture gedik-gedik ni antara aku & adik selalu rindu dekat adik si Ashob & adik duduk berdua di Perak ...
sebab adik nak PMR & Ashob nak SPM......jadi lepas exam dia orang pindah duduk dengan abah & mak...







3 comments:

  1. masa kecik sama emakbapak..bila dah besar sekolah jauh2 sekali-sekala balik best jugak.

    ReplyDelete